Monday 9 August 2010

News

Asa, pe fuga, m-am oprit sa va salut si sa va semnalez un loc grozav pentru noi, cele in cautare de idei din categoria patchwork/quilt. Cel putin, asa mi s-a parut mie.
 L-am adaugat si in lista "my favorite places".

Muza harnica si Spor la lucru!



Ha,ha!.....
Acum... daca asa ma simt eu, de ce ar trebui sa va simtiti si voi la fel?

Hai, hopa sus! 
In picioare....
Si....la treaba!
Incepe o saptamana noua!


Sa aveti doar zile frumoase!

Have only beautiful days!



2 comments:

  1. ha-ha-ha! ce m-am distrat !
    Este un duuulce...doamne , ce l-as mai zmotoci si l-as mai stringe in brate! cred ca are o personalitate superba...ce rasa e ?
    Si iti doresc o saptamina superba...eu deja sunt la mijlocul ei ;)

    ReplyDelete
  2. I switched the photo. I think I like this better as well. I'm glad you gave me your input!

    Elisa

    ReplyDelete