Monday 28 November 2011

Natural

Printre picaturi, continui sa recompun interiorul casei. Am ajuns la partea de detaliu. Adica amanuntele de culoare, de schimbare a hainelor vechi cu unele noi pentru canapea, scaune..... covoare care sa se incadreze mai bine in imaginea de ansamblu...perdele/draperii care sa completeze decorul....si toate celelalte mici sau mari lucruri care sa ne faca sa ne simtim ACASA...
Incerc sa nu ma mai las furata de frumusetea in-sine a unui obiect sau tesaturi si sa le aleg doar pe cele care vor compune "cuibul"...E greu, stiu. De cate ori n-am plecat cu gandul la ceva si m-am intors cu altceva....Acasa am constatat nepotrivirea....De data asta voi avea rabdare!
Pana una-alta, ma simt bine in cromatica asta:








De ce?
Priviti aici:




Ar fi pacat sa pierd sugestia pe care mi-o trimite discret, lumina de afara....

O zi frumoasa, va doresc!
Have a beautiful day!



1 comment:

  1. O fereastra superba!! si cromatica aleasa este foarte aproape si de sufletul meu ;)...spor la lucru ! :)

    ReplyDelete