Friday 9 December 2011

....jingle bells, jingle bells....

Asta e primul titlu care mi-a venit in cap.
Dupa data din calendar, ar fi potrivit.
Dupa vremea de afara......ar fi trebuit sa caut altul.
Dar mie imi plac clopoteii.
Si pentru ca am avut norocul sa gasesc unii cum imi doream demult, am inceput sa le gasesc cate un locsor pe cadourile de Craciun.
Astazi va prezint un obiect util, pe care l-am creeat in asa fel incat sa fie potrivit din toate punctele de vedere pentru perioada asta. Si nu numai:


Incepem sa-l desfacem:
...1...

...2...

...3...

...hocus-pocus-preparatus...
...traistuta cu ingeras ...
Cand v-am spus ca e foarte potrivita pentru perioada asta, iata la ce m-am gandit: 
* poate fi luata la cumparaturile de sezon ca sa gazduiasca viitoarele surprize de sub brad (are barete destul de lungi ca sa poata fi purtata si pe umar, fara insa a matura podeaua cu ea cand o purtam in mana), dar 
* poate inlocui si prea-obisnuitul ciorapel, pentru ca o putem oferi si pe ea odata cu continutul...
Dar stiti de fapt care e farmecul ei? 
Ca cel/cea care poarta traistuta asta pe umar, are ocazia sa abata gandurile triste ale celor pe langa care trece, sa le aduca zambete si un pic de caldura in suflete, pentru ca nasturelul ala auriu de deasupra ingerasului canta...adica clincane....adica face ceea ce stie sa faca un clopotel atunci cand este clatinat... pentru ca el nu este un simplu nasturel, el ESTE UN CLOPOTEL.





Ingerasul asta a zburat deja...cu clopotel cu tot...
Daca v-ar placea asa o traistuta, apasati butonul Email me, aflat deasupra pozei cateilor mei si dati-mi de veste.
Am reusit sa-mi fac un cont pe Breslo. Dar atat. N-am avut timp sa merg mai departe.
Mai am clopotei:...si argintii...si rosii...si albastri....si panza de bumbac netratata chimic(deci nu este perfect alba)... si panza de bumbac cu imprimeu adecvat sezonului...Asa ca si traistutele pot avea si alte culori si alte modele si tot felul de dimensiuni si forme....

Mai avem un pic de timp la dispozitie: eu sa le fac, iar voi sa ajutati la infiriparea magiei sarbatorilor de iarna, care, recunoasteti, nu poate exista fara clinchetul clopoteilor....Si parca un pic de incurajare reciproca n-ar strica in vremurile astea....Nu credeti?....

Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos!
Have a beautiful weekend!





No comments:

Post a Comment