Friday 2 August 2013

ia romaneasca si english paper piecing/ Romanian Blouse (La Blouse Roumaine) and English Paper Piecing

La sfarsitul saptamanii trecute, Silvia si Ortansa ne-au gazduit o intalnire de doua zile, acasa la ele, ca sa vedem si sa pipaim quiltul la care am lucrat impreuna, inainte de a fi trimis la Houston si ca sa mai discutam despre viitoare proiecte comune.


V-am mai spus ca fiecare a lucrat cate o portiune din el, asa ca, in afara de Geta, care l-a asamblat, noi celelalte, nu-l stiam decat din poze.
Pentru a-l saluta cum se cuvine pe Domnul Quilt, imbracat in costum English Paper Piecing, noi ne-am gatit cu niste adevarate ii romanesti, aduse cu mare iuteala si cu mult drag de Ortansa si ne-am pozat pentru posteritate.
Pentru ca fiecare a scris deja, despre intalnire sau despre quilt pe blogul ei (aici e Ela), eu m-am gandit sa profit de asta si sa va supun spiritul de observatie la o mica incercare.

Ce aveti de facut:

Vizitati-le blogurile, cititi-le postarile despre subiectul asta, uitati-va bine la poze. Uitati-va si la pozele de mai jos si incercati apoi, sa ghiciti a cui e ia.
Nu va ajut niciun pic!
Ei hai, ca niste indicii, pe ici pe colo, tot am lasat....
Oricum, ultima poza am pus-o doar asa, ca sa va sâcâi!


1.


2.


3.


4.

5.



Ar mai fi trebuit sa adaug o intrebare anume, dar n-o pun. Sa vedem daca e cineva care simte nevoia!

Vreti sa raspundeti si altundeva decât in gând?
Simplu: la comentarii sau pe email.

Vreti si premiu?
Mai vedem, mai socotim, ne mai gandim....
Depinde de voi!

P.S. Nici impricinatele nu vor da indicii. Sunt sigura.

O zi frumoasa sa aveti!

Edited:
I saw what horrible translation make google for this post. Where did he find here something about "cooking", I really don't know! This post in Google English is a totally mess!
ia romaneasca = Romanian Blouse in English, La Blouse Roumaine in French.






5 comments:

  1. Mihaela,idee geniala ai avut
    cu aceasta postare!

    ReplyDelete
  2. Eu stiu, eu stiu!!!
    Vreau si premiu!
    A fost frumos!

    ReplyDelete
  3. Nu stiu ale cui sunt ii-le, dar sunt frumoase. Si quilt-ul... superb. Dar ce este la Houston? O expozitie, un concurs? orice ar fi... succes si mult spor in toate. :)

    ReplyDelete
  4. Felicitari pentru quilt! Felicitari pentru intalnire si fotografii! Felicitari pentru prietenia voastra creativa! Felicitari! Felicitari! :))

    ReplyDelete
  5. Foarte funny postare! :)
    Lili, data viitoare vino si tu cu Fifi!

    ReplyDelete